נציבות תלונות הציבור - פניות התושבים לעיריה ולתאגיד מי בת ים לא הועילו

מדו"ח נציבות תלונות הציבור לשנת 2011 - במשך כשנתיים חויבו דיירי בניין בבת ים לשלם עבור צריכת מים משותפת בהיקף חריג, אשר לא שיקף את כמויות המים שצרכו בפועל. לטענתם, הם פנו לעירייה בבקשה שתבדוק את תקינות מדי המים בבניין ואת הסיבה לכמות המים החריגה הנמדדת במד המים המשותף, ומשהוקם תאגיד המים מי בת-ים תאגיד מים וביוב בע"מ (להלן - התאגיד) הם פנו גם אליו בבקשה דומה, אולם כל פניותיהם לא הועילו. העירייה והתאגיד טענו כי הצריכה החריגה מקורה בנזילה בצנרת הבניין, אולם אינסטלאטור מטעם הדיירים שבדק את הצנרת לא מצא בה נזילה.

בלית בררה בדקו הדיירים בעצמם את מדי המים בבניין ומצאו שככל הנראה מד המים של מלון שפועל בבניין אינו תקין ועקב כך נכללת צריכת המים שלו במסגרת הצריכה המשותפת של דיירי הבניין.

לאחר שהתאגיד החליף את מד המים של המלון חזרה הצריכה המשותפת בבניין לערכיה הקודמים.

בעקבות התערבות הנציבות זוכו דיירי הבניין בהחזר עבור תשלומי היתר שנגבו מהם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה