תביעה נגד משרד הבריאות ומוסד פסיכיאטרי איתנים

בדלתיים סגורות - אונס במוסד פסיכיאטרי איתניםהכתבה בדלתיים סגורות , נעם ברקן , 24 שעות, ידיעות אחרונות , יולי 2011
היא אושפזה בעקבות ניסיון התאבדות. אבל דווקא במחלקה הפסיכיאטרית (מוסד פסיכיאטרי איתנים) שהייתה אמורה להגן עליה מעצמה, היא נאנסה פעמיים. התוקפים המאושפזים במחלקה נמצאו לא כשירים לעמוד לדין. עכשיו היא תובעת את משרד הבריאות ואת בית חולים פסיכיאטרי איתנים שלא שמרו עליה.


למאמר השלם הקלק על התמונות

בדלתיים סגורות - אונס במוסד פסיכיאטרי איתניםבדלתיים סגורות - אונס במוסד פסיכיאטרי איתנים
קישורים:
  • תחלואי הפסיכיאטריה - ניצול מיני לקוחות - הפסיכיאטר דרור שחר - הכתבה נשלל רישיונו של הפסיכיאטר דרור שחר ששכב עם שתיים מלקוחותיו , העניין המרכזי , נובמבר 2007 - הותר סופסוף לפרסום שמו של הפסיכיאטר דוקטור דרור שחר ששכב עם שתיים מלקוחותיו ואיבד בשל כך את רישיונו למשך שלוש שנים - דוקטור דרור שחר קיים יחסי מין עם שתיים מהמטופלות שלו. באחד המקרים, קיים לפני שנים אחדות רומן סודי עם מטופלת בעת שהיא ובעלה היו מטופלים אצלו...
  • טיפול נמרץ - יחסים מסוכנים של ראש שירותי בריאות הנפש במשרד הבריאות הפסיכיאטר ד"ר שלום ליטמן - הכתבה "טיפול נמרץ" , רן רזניק , 7 ימים , ידיעות אחרונות , 02.04.2010 , צילום: אלדד רפאלי - הפרשה שמסעירה את צמרת הממסד הרפואי בישראל: נגד ד"ר שלום ליטמן, מבכירי הפסיכיאטרים בארץ ומי ששירת כראש שירותי בריאות הנפש, הוגשה תלונה של מטופלת, אשר ליטמן ניהל עימה רומן - כולל יחסי מין על ספת הקליניקה...

3 תגובות:

  1. זה פשוט מזעזע. אין מילים בפי לתאר את התחושה המזועזעת שעברה בי כשקראתי את זה.
    אשתף את הפוסט ברשותכם, תודה רבה.

    השבמחק
    תשובות
    1. הכתבה היא בעיקרון עליי רק שלאחרונה לצערי הרב עברתי שוב מקרה מזעזע שוב פעם בבית חולים פסיכיאטרי בשער מנשה מקרה שהיה עם אלימות פיזית קשה אונס וכפייה קשה ומעשה מגונה בנוסף
      אין לי כבר כוחות אני מרגישה שאני נגמרת מכול המקרים האלה שעברו עליי לצערי הרבה גם הרווחה לא לוקחת שום אחריות למה שאני עוברת וכרגע לצערי אין לי אפילו איפה לחיות החיים שלי הם קשים ביותר ואין לי כבר שום כוחות שנשארו בי כול מה שהיה לי נגמר לי
      אני מתחננת לרווחה בכול לשון של בקשה אנא עזרו לי במקום של שיקום אני כבר מרגישה מיואשת לגמרי ואין לי שום תקווה אני חיה רק בשביל הצדק שייצא אם הוא ייצא ותודה רבה לך שהגבת

      מחק
  2. הכתבה היא בעיקרון עליי רק שלאחרונה לצערי הרב עברתי שוב מקרה מזעזע שוב פעם בבית חולים פסיכיאטרי בשער מנשה מקרה שהיה עם אלימות פיזית קשה אונס וכפייה קשה ומעשה מגונה בנוסף
    אין לי כבר כוחות אני מרגישה שאני נגמרת מכול המקרים האלה שעברו עליי לצערי הרבה גם הרווחה לא לוקחת שום אחריות למה שאני עוברת וכרגע לצערי אין לי אפילו איפה לחיות החיים שלי הם קשים ביותר ואין לי כבר שום כוחות שנשארו בי כול מה שהיה לי נגמר לי
    אני מתחננת לרווחה בכול לשון של בקשה אנא עזרו לי במקום של שיקום אני כבר מרגישה מיואשת לגמרי ואין לי שום תקווה אני חיה רק בשביל הצדק שייצא אם הוא ייצא

    השבמחק