גלית מור ויגוצקי - תקועה 20 שנה בדלתיים סגורות ללא ראיות - קרקע פוריה לשחיתות ושררה

ספטמבר 2015 - מדובר בשופטת גלית מור ויגוצקי המשמשת נשיאת בית משפט לנוער מזה כ- 20 שנה. ויגוצקי בעלת סמכויות נרחבות בדלתיים סגורות ללא ראיות גורמת נזקים קשים לפרט לחברה ולמשפחה ללא פיקוח ובקרה. ויגוצקי מנצלת לרעה את החיסיון ואינה מפרסמת פסקי דים גם כשניתן ע"י הסרת שמות בעלי הדין. ויגוצקי פועלת בשיטת חותמת הגומי לעובדות הסוציאליות כדי לרצות רשויות הרווחה, איגוד העו"ס ועמותות הרווחה אותם היא פוגשת בכנסים ואירועים.

שופטת נוער גלית מור ויגוצקי מטייחת אמנת זכויות הילד

להלן תגובות אזרחים שסבלו מהתנהגותה האלימה של גלית מור ויגוצקי בדלתיים סגורות ללא ראיות:


Daniel Gavrielov לפני 2 שנים
אני מצטער שאני מנבל את הפה אבל היא בת XXX. היא שפטה אותי שהייתי בן 13.5 אחרי ששהיתי בפנימייה בעקבות בעיות בבית, והיכן שהייתי אמור למצוא את השקט שלי מצאתי דברים עוד יותר גרועים מדברים שחוויתי בבית, ואחרי שהיה לי דיון בגלל שכל הזמן הייתי בורח מהפנימייה אמרתי לה שלא טוב לי שם ושתעביר אותי למסגרת אחרת או שתחזיר אותי חזרה לגור עם ההורים, הגועל נפש הזאת פסקה לטובת העובדים סוציאלים שאמרו שאני צריך להישאר שם, היא אפילו לא התייחסה למה שאני אמרתי. מסכנים כל הילדים שעוברים אצלה, אני באמת מרחם עליהם....

RonitAmatist לפני 3 שנים
שופטת גרועה ואיומה. מכיוון שהדיונים אצלה מתנהלים בדלתיים סגורות אז אין אפשרות לפקח עליה. מקיימת ימי עיון משותפים עם עובדי משרד הרווחה, אותם עובדים שלאחר מכן יופיעו אצלה בבית המשפט כתובעים את ההורים להם הם רוצים לקחת את הילדים, וההורים חסרי אונים עומדים מולה, הם הרי לא מקיימים עימה מפגשים חברתיים וימי עיון. אז נחשו לטובת מי היא תפסוק? גועל נפש. צריך להעיף אותה מכס השיפוט ויפה שעה אחת קודם.

Daniel Gavrielov לפני 2 שנים
תחשבו כמה ילדים שהשופטת הזאת דנה בעניינם, כמה מהם מוצאים מביתם בכפייה בהוראתה שמשמשת "חותמת גומי" לבקשתם של העובדים סוציאלים מבלי לבדוק את גרסתם לעומק של העו"סים. אין דיני ראיות אין סדר דין, וההורים חסרי אונים מול ההחלטות של השופטת הזאת, שמגובשים בעקבות "בקשותיהם וטענותיהם" של העו"סים....

גלית מור ויגוצקי - תקועה 7 שנים בדלתיים סגורות ללא ראיות - קרקע פוריה לשחיתות ושררה
  שופטת נוער גלית מור ויגוצקי - דרכי רמיה לסחר בילדים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה