זעקתה של אם מכפר סבא לעזרה: העובדים הסוציאליים של העירייה לקחו את בתי ממיטתה בשעה 0100 לפנות בוקר

לשכת הרווחה כפר סבא חטפו ילדה בת 10 מביתה ומשפחתה באישון לילה
השרון פוסט - אירית מרק - 31.05.2014 - איך קורה שעובדים סוציאליים באגף הרווחה של העירייה שאתה עומד בראשה מוציאים ילדה בת 10 ממיטתה ומבית אמה בשעה 0100 לפנות בוקר ?! מצב חירום ?! האם שעות היום לא הספיקו להם להוציא הילדה?! אדוני ראש עיריית כפר סבא, יהודה בן חמו!

עליך לעשות בדק בית יסודי בשירותי הרווחה.

ביום חמישי האחרון הגיעו פקידי רווחה (כפר סבא) לביתה של תושבת כפר סבא, אימא נהדרת לילדה מחוננת בת 10 והוציאו אותה מביתה בחצות הליל!!!

הטענה לסיכון לילדה...

העירו אותה משנתה בשעת חצות כשהיא לא מבינה מה קורה סביבה ופשוט לקחו אותה.

אם קיים מצב חירום, אדוני ראש העירייה, לא הספיקו להן כל שעות היום להגיע לבית?!
לילדה הזו ולאמא תישאר צלקת נוראית לכל חייה. טראומה שקשה להסבירה.
בלתי נתפס!

אחרי מצב קטסטרופלי אותו חוו האם והבת - רחוקות האחת מהשניה ואחרי חוות דעת פסיכיאטרית מצויינת שקיבלה האם על תפקודה, חזרה הילדה אחרי ארבעה ימים בלבד לביתה.

השאלה היא מי נשאר עם הבושה על התנהלות בלתי הגיונית בעליל.

אגף הרווחה רוצים לעזור? שיסייעו, בגבול ההגיון ולא תחת אמתלה של "חירום", יגרמו לילדה לחיות בפחד מתמיד מעתה ועד עולם, כאשר היא הולכת לישון בכל ערב, היא תתהה, מי יעיר אותה באישון ליל.
אירית מרק (31.05.2014) - השרון פוסט -  מכתב גלוי לראש עיריית כפר סבא יהודה בן חמו:

קישורים:

ענת ניסקי מנהלת לשכת הרווחה כפר סבא מתעללת באם חד הורית ובנה בן ה- 4 ומונעת מהם להיפגש - הכתבה תושבת כפר סבא: אגף הרווחה מתנכל לי , אירית מרק , local , יולי 2013 - אגף הרווחה עיריית כפר סבא בראשות ענת ניסקי עצר את הסדרי הראייה בין אם חד הורית לבנה היחיד בן הארבע. אגף הרווחה: ''אנו פועלים בהתאם לסמכויות שהעניק לנו ביהמ''ש''...

ראש השנה תשע"ב - לשכת הרווחה כפר סבא הפקירה נכה חסר בית למותו - ראש השנה תשע"ב - כפר סבא - הכתבה חסר בית נמצא ללא רוח חיים במאהל המחאה כפר סבא- בועז ווליניץ, ספטמבר 2011 , וואלה חדשות, דייר רחוב שהתגורר במאהל המחאה בכפר סבא נמצא ללא רוח חיים בשטח המאהל. תושבי המאהל: "טיפלנו במנוח במשך חודשיים. המוות שלו הוא תעודת עניות לשירותי הרווחה..

לשכת הרווחה כפר סבא - גרימת נזק, התעללות והפקרת אם חד הורית שאחד מבניה אוטיסט - הכתבה אם חד הורית מכפ"ס: "מחכים שהבן שלי ימות כדי שאקבל דירה?" , nrg מקומי, עירית מירון , יוני 2011 - קפלן הייתה מטופלת במחלקת הרווחה בכפר סבא. לפני שנתיים פנו גורמי המקצוע לבית משפט לנוער בטענה כי היא לא מסתדרת עם גידול הילדים - קפלן כמעט איבדה את החזקה על ילדיה מכיוון שרשויות הרווחה רצו למסור אותם למשפחות אומנות. "עובדות הרווחה אמרו שהבן הקטן שלי זקוק לטיפול ולי אין היכולת להעניק לו אותו. במקום לעזור הם עשו לי רע ופנו לבית המשפט כדי שיעביר אותו לחזקת משפחה אומנת. הייתה לי מלחמה על הילד שלי. מה פתאום שייקחו לי אותו?", היא שואלת בכעס. - " נאלצתי לשלם 18 אלף שקל למומחים ולעורך דין כדי שיגישו מטעמי אבחון נגד האבחון של המומחים מטעם העירייה. אני עושה הכול כדי שיהיה טוב לילדים שלי. מאז המקרה אני לא פונה לעזרה של העירייה, הם רק גרמו לי נזק"...

ה"טיפולים" המטופשים של עובדי לשכת הרווחה כפר סבא הביאו אם ל- 8 לנקודת השבר - הכתבה אם ל-8 מכפר סבא שובתת רעב: "מוות או דירה" , בועז ווליניץ, מערכת וואלה! חדשות , ספטמבר 2011 - לאחר שחיה במשך שנה בין דירות ואפילו ברכבה, רחל צופי הגיעה לנקודת שבר. כעת היא מתגוררת במאהל המחאה בכפר סבא ושובתת רעב כבר 20 ימים. "אין לי איפה לארח את הילדים שלי" - רחל צופי, בת 44 מכפר סבא ומטופלת לשכת הרווחה כפר סבא, תציין מחר את היום ה-20 לשביתת הרעב שלה,...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה